
W 13 edycji konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, wyłoniono 35 nagród spośród 103 nominowanych projektów w kategoriach marketingowych oraz biznesowo-strategicznych. Jury konkursu nagrodziło naszą kampanię najwyższym odznaczeniem – złotą statuetką.
Podstawą kampanii był nieprezentowany dotychczas obraz Edwarda Dwurnika pt. „Tychy”. Wokół dzieła została stworzona wyjątkowa wystawa – towarzyszyły jej konkursy artystyczne dla dzieci oraz szeroka akcja konsumencka, w której można było zdobyć unikalne gadżety z pracą malarza. Skuteczne połączenie działań komercyjnych z twórczością artysty to główny motyw kampanii art brandigowej, która została doceniona w konkursie.
PRCH Retail Awards to największy ekspercki i niezależny konkurs organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail. Celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.