Złota statuetka w konkursie PRCH Retail Awards!

Najwyższa nagroda w kategorii Kampania prosprzedażowa roku została przyznana za kampanię z nieznanym dziełem Edwarda Dwurnika pt. „Tychy”. Zrealizowaliśmy ją wspólnie z Gemini Park Tychy.

 

 

 

W 13 edycji konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, wyłoniono 35 nagród spośród 103 nominowanych projektów w kategoriach marketingowych oraz biznesowo-strategicznych. Jury konkursu nagrodziło naszą kampanię najwyższym odznaczeniem – złotą statuetką.

Podstawą kampanii był nieprezentowany dotychczas obraz Edwarda Dwurnika pt. „Tychy”. Wokół dzieła została stworzona wyjątkowa wystawa – towarzyszyły jej konkursy artystyczne dla dzieci oraz szeroka akcja konsumencka, w której można było zdobyć unikalne gadżety z pracą malarza. Skuteczne połączenie działań komercyjnych z twórczością artysty to główny motyw kampanii art brandigowej, która została doceniona w konkursie.

PRCH Retail Awards to największy ekspercki i niezależny konkurs organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail. Celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.

Odwiedź nas

01

Srebrna statuetka IAB Mixx Awards w naszych rękach!

02

Bezstresowe przygotowania do Świąt z Dan Cake!

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.