Tegoroczne nagrody w konkursie IAB Mixx Awards zostały rozdane! Nagrodzono wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W tym roku jury przyznało 55 statuetek, a nasza kampania dla marki Gynoxin, otrzymała srebro – najwyższą nagrodę w swojej kategorii.
„Ten projekt zaczął się bez briefu, ale z potrzebą zrobienia czegoś skutecznego i istotnego społecznie w digitalu – w trudnej kategorii leków (OTC). Dzisiaj kończy się odebraniem srebrnej (najwyższej) statuetki MIXX Awards, która ocenia efektywność. Doceniam pracę wszystkich osób po stronie 19 Południka, Wavemaker oraz Recordati Polska. To co robimy, robimy dobrze” – komentuje Radek Grzybowski, strategy & creative director w 19 Południku.
W konkursie IAB MIXX Awards nagradzane są kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowi kluczowy czynnik sukcesu. Zgłoszone projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI.