
Jury konkursu Projekt Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, wyłoniło 71 nominacji w 6 kategoriach. O zwycięstwo powalczy między innymi kampania #TeżToMiałam, którą zrealizowaliśmy dla marki Gynoxin wspólnie z Recordati Polska. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się podczas gali 2 grudnia 2022.
Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Konkurs od 2010 roku analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej.
Zobaczcie case study kampanii #TeżToMiałam na Behance:

#TeżToMiałam to kampania edukacyjna skierowana do nastolatek w dziedzinie ich zdrowia i infekcji intymnych. Diagnozując problem społeczny jakim jest tabu krążące wokół tematu zdrowia intymnego oraz brak rzetelnych informacji, stworzyliśmy platformę edukacyjną, która stała się centrum sprawdzonej wiedzy dla młodych kobiet.
Pełna lista nominowanych dostępna jest <tutaj>.
Trzymajcie kciuki za wyniki konkursu!