Jury konkursu IAB MIXX Awards 2022 wyłoniło 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. O złote, srebrne i brązowe statuetki zawalczy między innymi kampania #TeżToMiałam, którą zrealizowaliśmy dla marki Gynoxin wspólnie z Recordati Polska oraz Wavemaker. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się podczas uroczystej gali 24 listopada 2022.
#TeżToMiałam to kampania edukacyjna skierowana do nastolatek w dziedzinie ich zdrowia i infekcji intymnych. Diagnozując problem społeczny jakim jest tabu krążące wokół tematu zdrowia intymnego oraz brak rzetelnych informacji, stworzyliśmy platformę edukacyjną, która stała się centrum sprawdzonej wiedzy dla młodych kobiet.
Zobaczcie case study kampanii #TeżToMiałam:
W konkursie IAB MIXX Awards nagradzane są kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowi kluczowy czynnik sukcesu. Zgłoszone projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI.
Pełna lista nominowanych jest dostępna <tutaj> .