Przekładamy nasze ambicje na projekty, które realizujemy. Zbudowaliśmy agencję na niezależnym i odważnym myśleniu o komunikacji.


Każde doświadczenie jest ważne. Niezależnie od tego, jak dużej marki dotyczy.
Liderzy zespołów
Radek Grzybowski
Strategy & Creative Director
Od zawsze pracował w reklamie. 15 letnie doświadczenie w branży zdobywał, realizując projekty dla polskich i zagranicznych Klientów, takich jak ING, Żywiec, Aviva, PLL LOT, Castorama, Volvo Trucks, Goodyear czy Tauron. Jako strateg ma na swoim koncie kilkanaście nagród, min. Golden & Silver Effie, European MIXX Awards, MIXX Awards, Innovation Awards, KTR czy Kreatura. Łącząc kompetencje strategiczne i kreatywne, odpowiada za całościowe spojrzenie na komunikację marki od strony biznesowej, konsumenckiej oraz egzekucyjnej. Nie boi się patrzeć na wyzwania z kilku różnych perspektyw, uważając podważanie status-quo stanowi fundament udanego projektu. Dostrzega wzajemną synergię biznesową agencji i jej Klientów wierząc, że każda komunikacja powinna realizować cele biznesowe obydwu firm.

Paweł Mikołajec
Head of Design
Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w projektowaniu dla branży FMCG, Entertaiment i Retail, pracując dla takich marek jak Lavazza, Volvo, Kaufland, Goodyear. Rozumie branding jako proces budowania tożsamości marki a identyfikację wizualną jako jego efekt końcowy. W 19 Południku odpowiada za budowanie wizerunku firm i produktów.

Olga Grzybowska
Account Director
Z branżą marketingową związana od 8 lat, z czego 4 lata po stronie marek z sektora FMCG, IT oraz TSL. Absolwentka SWPS we Wrocławiu. W 19 Południku odpowiada za obsługę procesów w ramach projektów relizowanych z kluczowymi klientami. Wierzy, że współpraca między agencją i firmami, które obsługuje, może być zbudowana na zaufaniu i bliskich relacjach. Z sukcesem realizowała długoterminowe projekty dla takich firm jak Kaufland, Dan Cake czy LOTOS.

Anna Kasza
Head of UI/UX Design

Weronika Parusel
Senior Digital Project Manager

Karolina Moskal
Public & Media Relations Manager
Absolwentka PR i strategicznego komunikowania w firmach oraz relacji inwestorskich w Szkole Głównej Handlowej. Z branżą PR związana od ponad 10 lat. Doświadczenie i kompetencje rozwijała pracując zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach. Zajmowała się m.in. doradztwem w zakresie komunikacji strategicznej i obsługą firm w obszarze media relations. Posiada również doświadczenie w tworzeniu strategii CSR i organizacji eventów. Pracowała dla marek z sektorów FMCG, TSL, HoReCa, a także z branży budowlanej i opakowaniowej. W 19 Południku odpowiada za działania public relations, zarówno dla agencji, jak i jej klientów. Dobrze czuje się w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi – zachowuje wtedy zimną krew, a swoją pracę w tym zakresie opiera na przygotowaniu i planowaniu, starając się zawsze być o krok do przodu.

Nagroda główna w kategorii Design
Kreatura 2020
Wyróżnienie w kategorii Kampania Zintegrowana Digital
Kreatura 2019
Dowiedz się o nas więcej
