Rok 2019 upłynął nam pod znakiem Smaku Beztroski – pod takim hasłem realizowaliśmy bowiem działania dla czołowej marki z branży piekarniczo-cukierniczej. Kluczem do sukcesu było zbudowanie silnej strategii komunikacji, a następnie spójna i konsekwentna jej egzekucja.
W myśl jasno wytyczonych celów zaprojektowaliśmy kampanię „Tak wygląda Smak Beztroski z Dan Cake”, mocno osadzoną w działaniach digital i stanowiącą kontynuację już wcześniej prowadzonych dla marki działań komunikacyjnych. Na stworzonej wcześniej platformie komunikacji (www.smakbeztroski.pl) umieściliśmy 7 spotów, których głównym bohaterem stał się wirtualny Cukiernik – gospodarz bajkowej, interaktywnej Cukierni Beztroski. Jego gośćmi były wyraziste, archetypiczne postacie – np. Pani Wiecznie Spóźnialska, Wery Bizi Biznesmen czy mama trojaczków – indywidualistów. Pokazaliśmy ich z jednej strony w zabawny, mocno przerysowany sposób, ale jednocześnie tak dobraliśmy ich kluczowe cechy, by każdy mógł odnaleźć w nich cząstkę siebie.
Nie inaczej, jak również filmowo, zapraszaliśmy odbiorców do udziału w wyjątkowych, słodkich eventach, organizowanych w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Komunikacja odbywała się wokół Duńczyka – Stana Beztroskiego – który miał dostarczyć produkty na eventy, mierząc się z polskimi, mocno przerysowanymi realiami.
Prowadzone działania były wspierane komunikacją w mediach społecznościowych, aktywacjami konsumenckimi, kampanią billboardową oraz działaniami wewnętrznymi oraz komunikacją B2B.
Tak kompleksowe, spójne i systemowe podejście musiało przełożyć się na wyniki. Efekty? Nasze spoty video zostały wyświetlone ponad 7 mln razy, zapewniając dotarcie do ponad 3,5 mln osób z grupy docelowej. Klient natomiast zanotował aż 15% wzrost sprzedaży produktów pod marką własną.
Nasze zintegrowane działania pod jedną i spójną platformą komunikacji pokazały, że nawet w tak trudnej i mało popularnej kategorii na rynku, można nie tylko osiągać założone cele, ale i znacznie je przekraczać.
Zobacz poniżej przygotowane case study naszych działań: