Bezstresowe przygotowania do świąt z Dan Cake!

W swoich najnowszych działaniach marka Dan Cake zachęca, aby nie poddawać się stresującej, świątecznej presji i zachęca do spędzenia czasu tak, jak się lubi. Kampania ukazała się w dwóch odsłonach.  

 

Rozpoczęcie kampanii poprzedziliśmy badaniami ilościowymi zrealizowanymi razem z Biostat. Wynika z nich, że ponad 70% Polaków uważa, że przygotowanie Świąt powinno się rozpocząć nie wcześniej niż 7 grudnia. Na bazie tego insightu powstały dwie odsłony kampanii.

Czy to już czas?

W ostatnim tygodniu listopada wystartowały działania na platformie „Czy to Już Czas”, dostępnej aktualnie pod adresem www.CzyMuszeJuzPrzygotowywacSieDoSwiat.pl, gdzie użytkownicy mogli zadać pytania Duchowi Świąt. Klikając w przycisk z pytaniem „Czy to już moment, by rozpocząć świąteczne przygotowania?” dostawali odpowiedź od Ducha, który w zabawny sposób manifestował swoją irytację przedwczesnymi działaniami głosem Andrzeja Grabowskiego. Aktora można również usłyszeć w spotach radiowych emitowanych w ogólnopolskim paśmie radia RMF MAXX do 20 grudnia. Pierwszą fazę kampanii wsparła influencerka znana w sieci jako „Chujowa Pani Domu”, która zrealizowała wyzwanie wśród swoich odbiorców związane ze zbyt wczesnymi przygotowaniami do Świąt.

Making of spotów fazy teaser, autor: Jakub Kiełtucki 

Daj Sobie Czas na Święta

Od 7 grudnia, czyli daty wskazanej przez respondentów jako preferowany przez nich początek świątecznych przygotowań, kampania przeszła w fazę reveal. Ducha Świąt zastąpiła ambasadorka kampanii, Małgorzata Ohme – psycholożka, która w materiałach video i w specjalnej zakładce na platformie pomaga przeprowadzić konsumentów przez przedświąteczne przygotowania w sposób uważny i bezstresowy.

Oprócz wskazówek psychologicznych na stronie kampanii zostały zamieszczone także tzw. satisfying animations, czyli materiały video zawierające przyjemne dla oka, powtarzalne elementy, których oglądanie wpływa na nastrój widzów relaksująco i uspakajająco.

Odpowiadamy za koncept strategiczny, linię kreatywną, działania w mediach społecznościowych, kontakt z mediami i PR, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji. Kampania świąteczna jest kolejną odsłoną komunikacji platformy Dan Cake – „Daj sobie czas”.

Odwiedź nas

01

Złota statuetka w konkursie PRCH Retail Awards!

02

Najwyższa ocena w raporcie Panorama Reklamy 2022

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.