Rozpoczynamy współpracę z marką Corny

Do grona naszych klientów dołączyła marka batoników Corny. Zajmiemy się jej komunikacją na polskim rynku.

19 Południk x Corny

Do naszych zadań należy m.in. opracowanie strategii komunikacji, obsługa kanałów społecznościowych, aktywacje konsumenckie oraz działania mające na celu budowanie społeczności wokół marki na polskim rynku.

– Corny to marka, która jest dobrze znana i towarzyszy Polakom od lat, więc zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do komunikacji wątków i rozwiązań odświeżających jej wizerunek. Zależało nam na osadzeniu marki w realiach funkcjonowania współczesnego konsumenta i wprowadzeniu stylu narracji, który będzie dla niego autentyczny i atrakcyjny – mówi o współpracy Barbara Szatanik – head of strategy w 19 Południku.

Corny to marka, która od niemal 40 lat podbija Europę. Corny BIG to granola z najlepszych składników: ziaren zbóż, orzechów i suszonych owoców. Batonik dostarcza organizmowi naturalnego błonnika oraz węglowodanów złożonych – wszystkiego, co najlepsze z natury i zbóż.

Odwiedź nas

01

Ritter Sport – nowy klient na pokładzie

02

Bardzo prosty przepis na Wielkanoc z Dan Cake!

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.