Tworząc kampanię w przewrotny sposób podeszliśmy do tematu wielkanocnych wypieków, proponując proste rozwiązanie – gotowe produkty Dan Cake. Wystarczy je otworzyć, położyć na stole i odpoczywać, zyskując czas dla siebie. Użytkownicy kierowani są na landing page akcji: bardzoprostyprzepis.pl, gdzie czekają na nich nie tylko kreatywne przepisy, ale również dwa spoty video.
Kampanię zasięgową zaplanowaliśmy w serwisie YouTube, w mediach społecznościowych oraz w mediach pasujących do zabawnego, clickbaitowego klimatu kampanii, czyli w ASZ Dzienniku oraz w portalu Plejada.pl.
Wielkanocna aktywacja to kontynuacja naszej stałej współpracy z marką Dan Cake. Odpowiadamy za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe, stworzenie strony www, komunikację w social mediach, a także PR i media relations.
Spoty powstały we współpracy ze Spotlight Film, pod kierownictwem Katarzyny Dziadosz i Matusza Mirochy. Za kampanię medialną odpowiada agencja Ancymony.