
Akcja ma na celu budowanie świadomości wokół sztandarowych produktów śniadaniowych marki, jakimi są bułeczki mleczne w różnych wariantach smakowych.
Aby skutecznie zachęcić konsumentów do zaangażowania, stworzyliśmy generator usprawiedliwień, w którym na stronie konkursu www.BuleczkiMleczne.pl można wybrać okazję i wylosować powód swojej nieobecności.
W walce o atrakcyjne nagrody, jak sprzęt elektroniczny, karty podarunkowe czy zestawy produktów Dan Cake, wezmą udział uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne wymówki.
Aktywację wspierają niestandardowe działania wpisujące się w humorystyczny kontekst konkursu: w ogólnopolskim dzienniku Fakt oraz w ASZ Dzienniku ukażą się dwa natywne artykuły nawiązujące do tematyki konkursu, a influencer znany jako Suchar Codzienny, będzie promował go na swoich kanałach społecznościowych.
Promocji towarzyszy również spot (prod. Film Produkcja)
Kampania potrwa do 30 września br.