Nasza jesienna aktywacja dla marki Dan Cake wystartowała!

„Wolne od obowiązków” – to pod tym hasłem Dan Cake zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania dodatkowego czasu na ulubione zajęcia.

Dan Cake wolne od obowiązków

Akcja ma na celu budowanie świadomości wokół sztandarowych produktów śniadaniowych marki, jakimi są bułeczki mleczne w różnych wariantach smakowych.

Aby skutecznie zachęcić konsumentów do zaangażowania, stworzyliśmy generator usprawiedliwień, w którym na stronie konkursu www.BuleczkiMleczne.pl można wybrać okazję i wylosować powód swojej nieobecności.

W walce o atrakcyjne nagrody, jak sprzęt elektroniczny, karty podarunkowe czy zestawy produktów Dan Cake, wezmą udział uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne wymówki.

Aktywację wspierają niestandardowe działania wpisujące się w humorystyczny kontekst konkursu: w ogólnopolskim dzienniku Fakt oraz w ASZ Dzienniku ukażą się dwa natywne artykuły nawiązujące do tematyki konkursu, a influencer znany jako Suchar Codzienny, będzie promował go na swoich kanałach społecznościowych.

Promocji towarzyszy również spot (prod. Film Produkcja)

Kampania potrwa do 30 września br.

Odwiedź nas

01

Kuba Matuszczak zakwalifikowany do Demo Festival

02

Przygotowaliśmy kolejną kampanię dla marki Dan Cake

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.