Przygotowaliśmy kolejną kampanię dla marki Dan Cake

Dan Cake daje czas na „Schlebianie na śniadanie” – to właśnie pod tym hasłem wystartowała kolejna aktywacja konsumencka marki, którą uzupełnia konkurs oparty o wirtualny generator pochlebstw.

Dan Cake - Schlebianie na śnaidanie

Akcja ma na celu promowanie chlebów tostowych Dan Cake, a tym samym budowanie wokół nich świadomości produktowej wśród konsumentów.

Na stronie konkursu www.SchlebianieNaSniadanie.pl stworzyliśmy wirtualny generator pochlebstw. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne komplementy, powalczą o atrakcyjne nagrody, takie jak sprzęty kuchenne, vouchery prezentowe czy zestawy produktów Dan Cake.

Promocji towarzyszy spot, który zobaczycie na platformach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Aktywację wspiera również kampania radiowa, w tym konkurs antenowy pod hasłem „Poranne schlebianie” oraz szerokie działania w internecie. Na potrzeby kampanii została również zrealizowana aranżacyjna sesja zdjęciowa, której efekty pojawią się m.in. na stronie aktywacji wraz z inspirującymi przepisami na smaczne śniadania bazujące na pieczywie tostowym.

(prod. Film Produkcja)

Odpowiadamy za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji, prowadzimy również komunikację w mediach społecznościowych oraz dbamy o PR i kontakt z mediami. Kampania „Schlebianie na śniadanie” potrwa do 6 listopada.

Odwiedź nas

01

Nasza jesienna aktywacja dla marki Dan Cake wystartowała!

02

Nadine Reich dołącza do 19 Południka

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.