Akcja ma na celu promowanie chlebów tostowych Dan Cake, a tym samym budowanie wokół nich świadomości produktowej wśród konsumentów.
Na stronie konkursu www.SchlebianieNaSniadanie.pl stworzyliśmy wirtualny generator pochlebstw. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne komplementy, powalczą o atrakcyjne nagrody, takie jak sprzęty kuchenne, vouchery prezentowe czy zestawy produktów Dan Cake.
Promocji towarzyszy spot, który zobaczycie na platformach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Aktywację wspiera również kampania radiowa, w tym konkurs antenowy pod hasłem „Poranne schlebianie” oraz szerokie działania w internecie. Na potrzeby kampanii została również zrealizowana aranżacyjna sesja zdjęciowa, której efekty pojawią się m.in. na stronie aktywacji wraz z inspirującymi przepisami na smaczne śniadania bazujące na pieczywie tostowym.
(prod. Film Produkcja)
Odpowiadamy za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji, prowadzimy również komunikację w mediach społecznościowych oraz dbamy o PR i kontakt z mediami. Kampania „Schlebianie na śniadanie” potrwa do 6 listopada.