11

Bułeczki z Mleczkiem

10

TDJ Estate

W związku z rozwojem firmy, stworzyliśmy nową strategię marki TDJ Estate.

klient:

TDJ Estate

branża:

Nieruchomości

rola:

Strategia, Branding

TDJ Estate jest częścią grupy TDJ – firmy rodzinnej, która buduje długoterminową wartość, inwestując w obszarach: Equity, Venture, Estate, Finance i Fundation. Poprzez swoją działalność deweloperską, zmienia krajobraz Śląska, tworząc z jednej strony ikoniczne inwestycje jak biurowiec .KTW czy Pierwsza Dzielnica, z drugiej natomiast tworząc przestrzenie mieszkalne jak Osiedle Franciszkańskie, Bardowskiego 1 czy Zielona Dolina.

TDJ Estate jako bardzo dynamicznie rozwijająca się firma stanęła przed wyzwaniem ekspansji na rynek ogólnopolski. Marka znana na rynku lokalnym musiała zmierzyć się z niską świadomością brandu i portfolio w innych rejonach kraju.

Naszym zadaniem, wspólnie z zespołem Klienta, było stworzenie nowej strategii marki TDJ Estate. Stworzyliśmy nową tożsamość marki, wychodząc od propozycji wartości skierowanej dla Klientów indywidualnych, Inwestorów, Pracowników firmy oraz Samorządów.

Pracując nad nową strategią, jednym z podstawowych założeń było współtworzenie wartości wokół marki. Przyjęliśmy więc założenie całego procesu opartego o sprinty strategiczne i warsztaty, które angażowały wszystkie działy wewnątrz firmy – od marketingu, przez sprzedaż po Zarząd.

W efekcie trwającego kilka tygodni projektu powstała nowa strategia TDJ Estate, zawarta w obietnicy marki: Tworzymy przestrzenie, które pozytywnie wpływają na jakość życia ludzi – na każdym ich kroku. Została ona skondensowana do hasła: We Are The Spacemakers.

Przełożenie esencji marki zawartej w haśle stanowiło wyzwanie projektowe – ponieważ już sam sposób jego prezentacji powinien być ściśle związany z przekazem za nim – w sposób jasny dla odbiorcy. Z drugiej strony projekt musi stwarzać szerokie możliwości adaptacji – od materiałów drukowanych po nośniki cyfrowe.

Dlatego hasło przybrało minimalistyczną matrycę typograficzną, która zmienia swoją objętość, układ i formę w zależności od medium, w których jest stosowana. Dzięki temu w prosty sposób przełożyliśmy strategię na jej egzekucję – ponieważ już sam logotyp tworzy przestrzeń wokół siebie.

Przekładając strategię na narrację skierowaną dla odbiorców, dokonaliśmy jej przełożenia na 4 obszary. Każdy z nich opisuje obszar istotny dla działalności TDJ Estate i za każdym z nich stoją konkretne zobowiązania marki – stanowiące mapę drogową rozwoju biznesu.

  • Wpisani w środowisko
  • Połączeni z ludźmi i miejscem
  • Skoncentrowani na jakości
  • People First Design

Spójność wszystkich materiałów została także zaplanowana na poziomie minimalistycznych projektów graficznych i naturalnej, ciepłej, ludzkiej tonalności zdjęć. Chwytając na zdjęciach naturalność, niewymuszoną spontaniczność osób, które doświadczają przestrzeni i architektury sprawiamy, że ona żyje w sposób, dla którego została zaprojektowana.

Narzędziem komunikacji budującym wiarygodność marki jest strona WWW. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy stronę, która opowiada spójną historię marki – na płaszczyźnie wizualnej i narracyjnej.

Zobacz stronę online
11

Bułeczki z Mleczkiem

Kampania digital komunikująca zwiększoną zawartość mleka w Bułeczkach Mlecznych od Dan Cake

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.