Bułeczki Mleczne Dan Cake są obecne na polskim rynku już od 15 lat. W tym czasie produkt zdążył na stałe zagościć w koszykach Polaków, którzy wykorzystywali go przeważnie w trakcie podróży jako łatwą i wygodną przekąskę. Chcieliśmy jednak zmienić nawyki klientów i przedstawić im zupełnie inną propozycję konsumpcji, rozszerzając tym samym kompetencje spożywcze Dan Cake. W ten sposób stworzyliśmy spot telewizyjny wraz z wielokanałową kampanią digital, w ramach której zachęciliśmy do jedzenia Bułeczek na śniadanie – i to w różnych smakowitych formach podania.
2020 był przełomowym rokiem nie tylko dla nas, ale i… Bułeczek Mlecznych, które obchodziły swoje 15. urodziny, wchodząc na rynek w nowej odsłonie z powiększoną do 31% zawartością mleka. Chcieliśmy zakomunikować tę zmianę w prosty i chwytliwy sposób. Dlatego do wspólnego świętowania zaprosiliśmy Andrzeja Mleczkę, który stworzył dla nas serię zabawnych rysunków.
Na potrzeby aktywacji zaprojektowaliśmy stronę internetową, na której uruchomiliśmy konkurs polegający na uzupełnieniu rysunku Andrzeja Mleczki o tekst nawiązujący do mleczności promowanego produktu. Użytkownicy mogli szukać podpowiedzi na naszej witrynie, poznając cechy Bułeczek wraz z pozostałym portfolio produktowym.
zobacz stronę onlineDzięki stronie mogliśmy także zainspirować użytkowników do stworzenia własnych dań z Bułeczkami Mlecznymi na podstawie unikalnych przepisów zaproponowanych przez influencerów.
Podsumowanie aktywacji
Osiągnięte wyniki pokazały, że nasza kampania była miodem i… mlekiem płynąca!
40 982
zgłoszeń konkursowych
53 561
unikalnych użytkowników
4 mln
wyświetleń w mediach społecznościowych
Pysznie Się Składa
Wirtualny konfigurator gofrów. Pysznie się składa.