Z bitą śmietaną, polewą czekoladową, a może świeżymi owocami? To tylko kilka z ponad tysiąca słodkich przepisów na gofry, jakie można było znaleźć w ramach aktywacji Pysznie Się Składa.





Koncepcja aktywacji
Chcieliśmy zaprezentować produkt w jego najpyszniejszej odsłonie. Dlatego zaangażowaliśmy konsumentów w zabawę Goframi Dan Cake, dając im możliwość stworzenia własnych, smakowitych i inspirujących kompozycji deserowych.
Konfigurator online
Zaprojektowaliśmy pierwszy na świecie interaktywny konfigurator gofrów, dzięki któremu użytkownicy mogli złożyć ponad 1000 unikalnych dań z promowanym produktem i dowolnie wybranymi składnikami.
Naszym celem było pokazanie Gofrów Dan Cake jako wyjątkowo apetycznej i naturalnie wyglądającej propozycji deserowej. Dlatego aktywację oparliśmy na unikalnych fotografiach, które powstały podczas foodowej sesji zdjęciowej.


Podczas tworzenia gofra użytkownicy zaczynali od wskazania smakowitej podstawy, dodawali wybrane owoce, a całość ozdabiali apetyczną dekoracją. Z kolei na końcu konfiguratora na uczestników czekał wyjątkowy konkurs z cennymi nagrodami…
Zobacz onlinePo stworzeniu własnej kompozycji konsumenci mogli wziąć udział w konkursie. Zadanie polegało na stworzeniu kreatywnego hasła reklamującego ich smakowity deser. Na zwycięzcę czekał roczny zapas Gofrów Dan Cake, a także nagroda pieniężna w wysokości 5 000 zł!





Aktywację wsparliśmy również spójną komunikacją w mediach społecznościowych oraz filmem nakręconym przez Jerzego Dytkiewicza – jednego z najlepszych reżyserów tabletop na świecie.
Wyniki aktywacji przeszły nasze oczekiwania! W ramach konkursu użytkownicy wysłali bowiem aż 14 000 zgłoszeń konkursowych, spędzając łącznie ponad 2 500 godzin na zabawie konfiguratorem.

Podsumowanie kampanii
Dzięki aktywacji udowodniliśmy, że komunikacja digitalowa może nie tylko zwiększyć atrakcyjność produktu, ale i przyczynić się do wzrostu jego sprzedaży – nawet w tak bezprecedensowym okresie, jakim była pandemia.
4:20
średniego czasu spędzonego na stronie
4 mln
użytkowników w zasięgu aktywacji
38%
wzrostu sprzedaży SKU w stosunku do 2019 roku
3S (Grupa Play)
Nowy serwis korporacyjny dla 3S (Grupa Play)