13

3S (Grupa Play)

12

Pysznie Się Składa

W obliczu pandemii i nowych zachowań konsumentów, zaangażowaliśmy konsumentów w digitalu.

klient:

Dan Cake Polonia

branża

Żywność

rola

Aktywacja digital, Strona WWW, Social media

Z bitą śmietaną, polewą czekoladową, a może świeżymi owocami? To tylko kilka z ponad tysiąca słodkich przepisów na gofry, jakie można było znaleźć w ramach aktywacji Pysznie Się Składa.

Koncepcja aktywacji

Chcieliśmy zaprezentować produkt w jego najpyszniejszej odsłonie. Dlatego zaangażowaliśmy konsumentów w zabawę Goframi Dan Cake, dając im możliwość stworzenia własnych, smakowitych i inspirujących kompozycji deserowych.

Konfigurator online

Zaprojektowaliśmy pierwszy na świecie interaktywny konfigurator gofrów, dzięki któremu użytkownicy mogli złożyć ponad 1000 unikalnych dań z promowanym produktem i dowolnie wybranymi składnikami. 

Naszym celem było pokazanie Gofrów Dan Cake jako wyjątkowo apetycznej i naturalnie wyglądającej propozycji deserowej. Dlatego aktywację oparliśmy na unikalnych fotografiach, które powstały podczas foodowej sesji zdjęciowej.

Podczas tworzenia gofra użytkownicy zaczynali od wskazania smakowitej podstawy, dodawali wybrane owoce, a całość ozdabiali apetyczną dekoracją. Z kolei na końcu konfiguratora na uczestników czekał wyjątkowy konkurs z cennymi nagrodami…

Zobacz online

Po stworzeniu własnej kompozycji konsumenci mogli wziąć udział w konkursie. Zadanie polegało na stworzeniu kreatywnego hasła reklamującego ich smakowity deser. Na zwycięzcę czekał roczny zapas Gofrów Dan Cake, a także nagroda pieniężna w wysokości 5 000 zł!

Aktywację wsparliśmy również spójną komunikacją w mediach społecznościowych oraz filmem nakręconym przez Jerzego Dytkiewicza – jednego z najlepszych reżyserów tabletop na świecie.

Wyniki aktywacji przeszły nasze oczekiwania! W ramach konkursu użytkownicy wysłali bowiem aż 14 000 zgłoszeń konkursowych, spędzając łącznie ponad 2 500 godzin na zabawie konfiguratorem.

Podsumowanie kampanii

Dzięki aktywacji udowodniliśmy, że komunikacja digitalowa może nie tylko zwiększyć atrakcyjność produktu, ale i przyczynić się do wzrostu jego sprzedaży – nawet w tak bezprecedensowym okresie, jakim była pandemia.

4:20

średniego czasu spędzonego na stronie

4 mln

użytkowników w zasięgu aktywacji

38%

wzrostu sprzedaży SKU w stosunku do 2019 roku

13

3S (Grupa Play)

Nowy serwis korporacyjny dla 3S (Grupa Play)

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.