Summa Linguæ to dostawca usług językowych i technologicznych. Naszym zadaniem była całościowa zmiana wizerunku marki oraz pokazanie jej jako eksperta w zarządzaniu wielojęzycznymi danymi.

Zmiana identyfikacji obejmowała swoim zakresem wprowadzenie nowej tożsamości marki i przełożenia go na re-design znaku, palety kolorystycznej, strony www oraz materiałów akcydensowych.



Font został wybrany z myślą o wielojęzycznej obsłudze tekstów. Wybraliśmy krój Sofia Pro.

Projektując stronę internetową, od podstaw zaprojektowaliśmy nową strukturę i layout. Położyliśmy nacisk na prezentację rozwiązań technologicznych, case studies oraz aktualności w formie bloga.
Poprzednia strona
Poprzednia wersja strony miała mniej uporządkowaną strukturę. Powodowało to sytuację, w której użytkownik nie miał swobodnego dostępu do pełnej oferty firmy oraz zrealizowanych projektów – które stanowią duży kapitał komunikacyjny.

Nowa struktura
Uporządkowanie i uproszczenie struktury pozwoliło na zamknięcie wszystkich najważniejszych informacji w menu. Podzielone ono zostało na trzy główne kategorie oraz zakładkę kierującą do kontaktu. Efektem jest architektura serwisu, która kładzie nacisk na prezentację oferty oraz case studies.


Strona została wdrożona w oparciu o CMS WordPress z zaawansowaną obsługą więlojęzyczności. Dzięki temu rozwiązaniu, spółka może globalnie zarządzać witryną w sposób maksymalnie elastyczny.
Zobacz stronę online
Konsekwencja w zmianie
Konsekwencją zmiany identyfikacji i strony internetowej było zaprojektowanie od nowa wszystkich materiałów wizerunkowych, sprzedażowych i wewnętrznych: od prospektów, przez prezentacje mulitmedialne .PPT, skończywszy na papeteriach.



Mazurro Coffee
Zaprojektowaliśmy nową markę na rynku kawy.