03

Zielony Bazar

02

Łączy nas coś dobrego

Kampania promująca konsumpcję pieczywa zrealizowana dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa

klient:

Stowarzyszenie Producentów Pieczywa

branża:

Żywność

rola:

Strategia, Idea kreatywna, Kampania 360°

Nasze działania miały na celu zachęcenie konsumentów do poszerzenia wiedzy dotyczącej pieczywa wypiekanego w sklepach. Dlatego skupiliśmy się głównie na komunikowaniu procesu powstawania produktu, a także prozdrowotnych korzyści wynikających ze składu chleba i bułek włączonych do codziennej diety.

Aby odpowiednio dotrzeć z kampanią do grupy docelowej, skorzystaliśmy z wielu różnych kanałów komunikacji, dzięki którym pokazaliśmy, że Polaków łączy coś naprawdę dobrego.

Centralnym punktem kampanii była witryna laczynascosdobrego.pl, na której w angażujący sposób ukazaliśmy szczegółowy proces powstawania pieczywa. Na stronie przedstawiliśmy również promowane rodzaje chlebów i bułek, udostępniliśmy darmowego e-booka edukacyjnego dla dzieci, a także wspólnie z dietetyczką obalaliśmy mity dotyczące pieczywa. 

Wsparcie dietetyka

Za pośrednictwem serwisu mogliśmy także obalić najpopularniejsze mity dotyczące składu pieczywa wypiekanego w sklepie, dzięki wsparciu naszej partnerki merytorycznej Katarzyny Błażejewskiej-Stuhr – ekspertki ds. dietetyki klinicznej i psychodietetyki.

Zobacz stronę online

Sesja zdjęciowa

Na potrzeby kampanii zrealizowaliśmy sesję zdjęciową – przedstawiającą zarówno pojedyncze produkty (packshot) jak i zdjęcia aranżacyjne.

Kampania mediowa

Kampanię promowaliśmy zarówno za pomocą działań PR-owych czy też Google Ads, jak i za pośrednictwem Facebooka, korzystając z popularnych formatów mediowych – materiałów błyskawicznych, karuzel oraz videopostów.

Autorski e-book edukacyjny

Chcąc dotrzeć również do najmłodszych odbiorców, zaprojektowaliśmy wyjątkowy e-book edukacyjny „Bułka i Spółka”. Do jego pobrania zachęcaliśmy rodziców oraz nauczycieli, którzy wspólnie z dziećmi mogli poznać każdy z etapów powstawania pieczywa i dowiedzieć się więcej na temat zdrowego odżywiania.

Pobierz e-book
03

Zielony Bazar

Tożsamość marki Zielony Bazar - wyjątkowego miejsca na mapie Katowic.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.