Nasze działania miały na celu zachęcenie konsumentów do poszerzenia wiedzy dotyczącej pieczywa wypiekanego w sklepach. Dlatego skupiliśmy się głównie na komunikowaniu procesu powstawania produktu, a także prozdrowotnych korzyści wynikających ze składu chleba i bułek włączonych do codziennej diety.
Aby odpowiednio dotrzeć z kampanią do grupy docelowej, skorzystaliśmy z wielu różnych kanałów komunikacji, dzięki którym pokazaliśmy, że Polaków łączy coś naprawdę dobrego.




Centralnym punktem kampanii była witryna laczynascosdobrego.pl, na której w angażujący sposób ukazaliśmy szczegółowy proces powstawania pieczywa. Na stronie przedstawiliśmy również promowane rodzaje chlebów i bułek, udostępniliśmy darmowego e-booka edukacyjnego dla dzieci, a także wspólnie z dietetyczką obalaliśmy mity dotyczące pieczywa.
Wsparcie dietetyka
Za pośrednictwem serwisu mogliśmy także obalić najpopularniejsze mity dotyczące składu pieczywa wypiekanego w sklepie, dzięki wsparciu naszej partnerki merytorycznej Katarzyny Błażejewskiej-Stuhr – ekspertki ds. dietetyki klinicznej i psychodietetyki.
Zobacz stronę online
Sesja zdjęciowa
Na potrzeby kampanii zrealizowaliśmy sesję zdjęciową – przedstawiającą zarówno pojedyncze produkty (packshot) jak i zdjęcia aranżacyjne.






Kampania mediowa
Kampanię promowaliśmy zarówno za pomocą działań PR-owych czy też Google Ads, jak i za pośrednictwem Facebooka, korzystając z popularnych formatów mediowych – materiałów błyskawicznych, karuzel oraz videopostów.



Autorski e-book edukacyjny
Chcąc dotrzeć również do najmłodszych odbiorców, zaprojektowaliśmy wyjątkowy e-book edukacyjny „Bułka i Spółka”. Do jego pobrania zachęcaliśmy rodziców oraz nauczycieli, którzy wspólnie z dziećmi mogli poznać każdy z etapów powstawania pieczywa i dowiedzieć się więcej na temat zdrowego odżywiania.
Pobierz e-book
Zielony Bazar
Tożsamość marki Zielony Bazar - wyjątkowego miejsca na mapie Katowic.