W drugi dzień Świąt, który jest pierwszym Dniem Beztroski, każdy z nas powinien mieć tylko jedno zmartwienie:
Design
Przy projektowaniu chcieliśmy odejść od standardowej ekspozycji produktu na stole wigilijnym. Dlatego ukazaliśmy promowane ciasta w niecodziennym, bardziej artystycznym stylu nawiązującym do barokowej sztuki zdobnictwa.
W ramach aktywacji chcieliśmy zachęcić konsumentów do beztroskiego odpoczynku, który należy im się szczególnie 26 grudnia – po pracy, jaką włożyli w przygotowanie wyjątkowych i uroczystych Świąt dla całej rodziny.
Na potrzeby kampanii zaprojektowaliśmy stronę, na której zadaliśmy proste pytanie: Strucla albo Rolada? Po wyborze jednego z ciast użytkownikowi wyświetlał się film związany z danym produktem wraz z opisem stylizowanym na humorystyczną narrację ze spotów.
Zobacz stronę onlineGłównym narzędziem promocji kampanii stały się media społecznościowe. O pierwszym Dniu Beztroski informowaliśmy na Facebooku i Instagramie, używając takich natywnych formatów, jak fotoposty, wideoposty, stories, materiały błyskawiczne czy też karuzele.
Podsumowanie aktywacji
Kampanią digitalową Pierwszy Dzień Beztroski udowodniliśmy, że w tym roku byliśmy naprawdę grzeczni, ponieważ pod choinką znaleźliśmy wiele słodkich wyników…
42%
użytkowników wybrało Struclę
58%
użytkowników wolało Roladę
11 177
odsłon strony
LOTOS Niebieski Szlak
Nowa marka dla projektu rozwoju elektromobilności Grupy LOTOS.