15

LOTOS Niebieski Szlak

14

Pierwszy Dzień Beztroski

Kampania digital z okazji Pierwszego Dnia Beztroski od Dan Cake.

klient:

Dan Cake Polonia

branża:

Żywność

rola:

Aktywacja digital, Film, Strona WWW, Social media

W drugi dzień Świąt, który jest pierwszym Dniem Beztroski, każdy z nas powinien mieć tylko jedno zmartwienie:

Design

Przy projektowaniu chcieliśmy odejść od standardowej ekspozycji produktu na stole wigilijnym. Dlatego ukazaliśmy promowane ciasta w niecodziennym, bardziej artystycznym stylu nawiązującym do barokowej sztuki zdobnictwa.

W ramach aktywacji chcieliśmy zachęcić konsumentów do beztroskiego odpoczynku, który należy im się szczególnie 26 grudnia – po pracy, jaką włożyli w przygotowanie wyjątkowych i uroczystych Świąt dla całej rodziny.

Na potrzeby kampanii zaprojektowaliśmy stronę, na której zadaliśmy proste pytanie: Strucla albo Rolada? Po wyborze jednego z ciast użytkownikowi wyświetlał się film związany z danym produktem wraz z opisem stylizowanym na humorystyczną narrację ze spotów.

Zobacz stronę online

Głównym narzędziem promocji kampanii stały się media społecznościowe. O pierwszym Dniu Beztroski informowaliśmy na Facebooku i Instagramie, używając takich natywnych formatów, jak fotoposty, wideoposty, stories, materiały błyskawiczne czy też karuzele.

Podsumowanie aktywacji

Kampanią digitalową Pierwszy Dzień Beztroski udowodniliśmy, że w tym roku byliśmy naprawdę grzeczni, ponieważ pod choinką znaleźliśmy wiele słodkich wyników… 

42%

użytkowników wybrało Struclę

58%

użytkowników wolało Roladę

11 177

odsłon strony

15

LOTOS Niebieski Szlak

Nowa marka dla projektu rozwoju elektromobilności Grupy LOTOS.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.