16

Kaufland - Stąd Takie Dobre

15

LOTOS Niebieski Szlak

Stworzyliśmy nową markę dla projektu rozwoju elektromobilności Grupy LOTOS.

klient:

Grupa LOTOS

branża:

Transport, Technologia

rola:

Strategia, Branding, Strona WWW, Social Media, Event

Naszym zadaniem było opracowanie strategii marki, nazwy, identyfikacji wizualnej i egzekucji dla projektu wdrożenia i rozwoju elektromobilności dla marki LOTOS.

Uruchomiony projekt rozwoju elektromobilności LOTOS Niebieski Szlak ma zapewnić mobilność wszystkim obecnym i przyszłym kierowcom samochodów elektrycznych tam, gdzie dziś jest potrzebna — na głównych trasach pomiędzy miastami.

Organizacja wydarzenia otwarcia oraz konferencji prasowej.

Uruchomienie projektu to nie tylko komunikacja w internecie i mediach ATL. To także organizacja wydarzenia otwarcia oraz konferencji prasowej z udziałem przedstawicieli ministerstwa, zarządu Grupy LOTOS, znanych sportowców i dziennikarzy.

Spójny branding na wielu nośnikach

Od identyfikacji stacji ładowania, przez samochody elektryczne po materiały promocyjne – zadbaliśmy o spójność marki w każdym punkcie styku. Dzięki temu marka stała się jednym z najbardziej wyróżniających się graczy, jeśli chodzi o elektromobilność w Polsce.

Podstawowym narzędziem komunikacji stały się strona internetowa oraz Facebook. Zaangażowanie społeczności kierowców samochodów elektrycznych zapewniło szybkie i skuteczne zbudowanie świadomości projektu.

16

Kaufland - Stąd Takie Dobre

Nową marka własną dla Kaufland Polska.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.