Naszym zadaniem było opracowanie strategii marki, nazwy, identyfikacji wizualnej i egzekucji dla projektu wdrożenia i rozwoju elektromobilności dla marki LOTOS.
Uruchomiony projekt rozwoju elektromobilności LOTOS Niebieski Szlak ma zapewnić mobilność wszystkim obecnym i przyszłym kierowcom samochodów elektrycznych tam, gdzie dziś jest potrzebna — na głównych trasach pomiędzy miastami.
Organizacja wydarzenia otwarcia oraz konferencji prasowej.
Uruchomienie projektu to nie tylko komunikacja w internecie i mediach ATL. To także organizacja wydarzenia otwarcia oraz konferencji prasowej z udziałem przedstawicieli ministerstwa, zarządu Grupy LOTOS, znanych sportowców i dziennikarzy.
Spójny branding na wielu nośnikach
Od identyfikacji stacji ładowania, przez samochody elektryczne po materiały promocyjne – zadbaliśmy o spójność marki w każdym punkcie styku. Dzięki temu marka stała się jednym z najbardziej wyróżniających się graczy, jeśli chodzi o elektromobilność w Polsce.
Podstawowym narzędziem komunikacji stały się strona internetowa oraz Facebook. Zaangażowanie społeczności kierowców samochodów elektrycznych zapewniło szybkie i skuteczne zbudowanie świadomości projektu.
Kaufland - Stąd Takie Dobre
Nową marka własną dla Kaufland Polska.