Mobilność samochodów elektrycznych między miastami.
To jest droga do przyszłości.
klient Lotos Paliwa
rok 2018 / 2019
Badania Branding Koncept kreatywny Naming Strategia
Naszym zadaniem było opracowanie strategii marki, nazwy, identyfikacji wizualnej i egzekucji dla projektu wdrożenia i rozwoju elektromobilności dla marki LOTOS.
Nazwa i identyfikacja projektu
Uruchomiony projekt rozwoju elektromobilności LOTOS Niebieski Szlak ma zapewnić mobilność wszystkim obecnym i przyszłym kierowcom samochodów elektrycznych tam, gdzie dziś jest potrzebna — na głównych trasach pomiędzy miastami.
Badania etnograficzne
Jako pierwsi w Polsce przeprowadziliśmy badania etnograficzne użytkowników samochodów elektrycznych oraz osób, które deklarują jego zakup w ciągu najbliższych 3 lat. To stanowiło pierwszy etap dla projektu.
Nazwa & identyfikacja
Efektem procesu brandingu i badań, było stworzenie nazwy dla projektu wprowadzenia i rozwoju elektromobilności dla marki LOTOS.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy pełną identyfikację na stacjach szybkiego ładowania na Niebieskim Szlaku.
Komunikacja digital
Informacje dla kierowców samochodów elektrycznych dotyczących stacji ładowania, mapa ich lokalizacji, publikacje na temat projektu — to wszystko na stronie niebieskiszlak.pl
Bieżąca komunikacja w mediach społecznościowych i działania z influencerami
Organizacja wydarzenia otwarcia oraz konferencji prasowej
Uruchomienie projektu to nie tylko komunikacja w internecie i mediach ATL. To także organizacja wydarzenia otwarcia oraz konferencji prasowej z udziałem przedstawicieli ministerstwa, zarządu Grupy LOTOS, znanych sportowców i dziennikarzy.
Dla LOTOS już pracujemy. Może Twoja marka powinna być kolejna?
Skontaktuj się z nami