14

Gemini Park Tychy

13

Neuca - Badania Kliniczne

Nowa architektura marek dla obszaru badań klinicznych Grupy Neuca

klient:

Grupa NEUCA

branża:

Medycyna, Technologia

rola:

Strategia, Branding, Strona WWW

Zaprojektowanie nowej architektury marki to już zadanie złożone. Dodając do tego wysoko wyspecjalizowany obszar medyczny oraz międzynarodowy charakter projektu – to wyzwanie w sam raz dla nas.

Badania kliniczne w Polsce i na świecie.

Badania kliniczne należą do tych branż, których na co dzień możemy nie dostrzegać, a bez których współczesny świat nie mógłby istnieć.

Spółki działające w obszarze badan klinicznych w Grupie Neuca łączą świat nauki z pacjentami dzięki wieloletnim procesom badawczym nad nowymi lekami i metodami leczenia.

Z naszej perspektywy to konieczność pracy z wieloma grupami interesariuszy: od największych firm farmaceutycznych (big pharma), przez ośrodki badawcze i konsultantów medycznych.

Naszym zadaniem było zbudowanie nowej architektury marek w obszarze badań klinicznych Grupy Neuca.

Pierwszym etapem było przeprowadzenie procesu strategicznego w formie cyklu warsztatów dla kadry zarządzającej każdej z trzech spółek: Pratia, Bioscience, Clinmed.

Jednym z efektów była decyzja o połączeniu dwóch marek CRO (ccontract research organization): Bioscience i Clinmed, pod nazwą Clinscience. Dodatkowo stworzyliśmy claimy dla każdego z brandów, które podkreślają tożsamość podmiotów i ich specjalizację.

Etap drugi to projekt nowej identyfikacji marek specjalistycznych w ramach jednej identyfikacji parasolowej dla badań klinicznych.

Zmiana identyfikacji obejmowała wszystkie materiały drukowane i digitalowe – od wizerunkowych po handlowe.

Jednym z najważniejszych obszarów, w którym nowa tożsamość marki miała się zrealizować, była strona internetowa pratia.com. Jej głównym celem jest rekrutacja pacjentów do prowadzonych badań klinicznych i skierowanie ich do odpowiednich ośrodków na terenie całej Polski.

 

Proces projektowy obejmował zmianę architektury serwisu pod kątem szybkiego dostępu pacjentów do badań. Dodatkowymi elementami, które musiały być w nim ujęte to moduł współpracy z lekarzami i partnerami (min. big pharma)

Projekt serwisu został stworzony w oparciu o założenie czystego, minimalistycznego layoutu z dużą ilością wolnej przestrzeni pomiędzy sekcjami strony. Ma to na celu maksymalne ułatwienie nawigacji dla pacjentów — często z problemami zdrowotnymi i w podeszłym wieku.

Strona została oparta na CMS WordPress, co umożliwia elastyczne zarządzanie treściami przez Klienta. Wdrożenie serwisu zakończyło projekt a co za tym idzie proces zmiany architektury marek w obszarze badań klinicznych Grupy NEUCA.

Zobacz stronę online
14

Gemini Park Tychy

Stała obsługa komunikacyjna Gemini Park Tychy

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.