01

Exfluency (USA)

17

Gemini Park Tychy

Stała obsługa komunikacyjna centrum handlowego w Tychach. Od otwarcia, po sukces.

klient:

Gemini Holding

branża:

Centrum handlowe

rola:

Strategia.Kampania

www:

www.geminiparktychy.pl

Koncepcja Gemini Park Tychy wzięła swój początek 
z przekonania, że zarówno Tychy, jak i cały region zasługują na miejsce, które nie będzie kolejnym bezosobowym centrum handlowym. Gemini Park Tychy ma być nowym sąsiadem – z Tych wyjątkowych.

Nasze współpraca i obsługa kreatywna Gemini Park Tychy mają charakter długoterminowy. Bazując na platformie komunikacji, projektujemy wszystkie materiały reklamowe: od nośników OOH, przez animacje LED, materiały komunikacji wewnętrznej po działania niestandardowe.

Gemini Park Tychy to nie tylko centrum handlowe. Ma bardzo konkretne zadanie miastotwórcze i kulturotwórcze. Tychy jako miasto satelickie Katowic, do tej pory było traktowane jako sypialnia miasta wojewódzkiego – między innymi z powodu braku ważnego ośrodka komercyjnego.

Otwarcie przyniosło istotne zmiany w postrzeganiu Tychów wśród samych mieszkańców. Od tego dnia nie musieli dojeżdżać kilkunastu kilometrów do ulubionych sklepów. Efekt? Stała, najwyższa frekwencja odwiedzających spośród wszystkich centrów handlowych Gemini w Polsce.

Tworząc system identyfikacji, rozumieliśmy jego uniwersalizm. Musiał on spełniać założenie ciągłego re-formatowania, zachowując przy tym spójność i swoją tożsamość.

Komunikacja centrów handlowych, które wykorzystuje nośniki OOH jako podstawowe narzędzie, powinna być bardzo charakterystyczna na pierwszy rzut oka i dekodowalna przez klienta.

Wprowadzony przez nas klucz wizualny, oparty został na kalejdoskopowych i kontrastowych kompozycjach – których punktem wyjścia jest symbol graficzny przeniesiony i skalowany z logotypu.

Sprawdzianem dla całej komunikacji był czas jej ekspozycji. Pracując z Gemini Park Tychy przez ponad trzy lata dowiedliśmy, że zniosła ona próbę czasu – nadal jest aktualna i atrakcyjna wizualnie.

Podsumowanie

Współpraca z Gemini Park Tychy trwa nieprzerwanie od września 2017 roku. Towarzyszymy temu miejscu od momentu przygotowań do otwarcia w 2018 roku, po wszystkie sezony sprzedażowe.

43

Stałej miesiące współpracy

650

Projektów graficznych

1

Nagroda w kategorii "Kampania Otwarcia" w konkursie Polskiej Rady Centrów Handlowych

01

Exfluency (USA)

Rebranding międzynarodowego marketplace językowego opartego na Blockchain oraz Artificial Intelligence

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.