Koncepcja Gemini Park Tychy wzięła swój początek z przekonania, że zarówno Tychy, jak i cały region zasługują na miejsce, które nie będzie kolejnym bezosobowym centrum handlowym. Gemini Park Tychy ma być nowym sąsiadem – z Tych wyjątkowych.
Nasze współpraca i obsługa kreatywna Gemini Park Tychy mają charakter długoterminowy. Bazując na platformie komunikacji, projektujemy wszystkie materiały reklamowe: od nośników OOH, przez animacje LED, materiały komunikacji wewnętrznej po działania niestandardowe.


Gemini Park Tychy to nie tylko centrum handlowe. Ma bardzo konkretne zadanie miastotwórcze i kulturotwórcze. Tychy jako miasto satelickie Katowic, do tej pory było traktowane jako sypialnia miasta wojewódzkiego – między innymi z powodu braku ważnego ośrodka komercyjnego.
Otwarcie przyniosło istotne zmiany w postrzeganiu Tychów wśród samych mieszkańców. Od tego dnia nie musieli dojeżdżać kilkunastu kilometrów do ulubionych sklepów. Efekt? Stała, najwyższa frekwencja odwiedzających spośród wszystkich centrów handlowych Gemini w Polsce.

Tworząc system identyfikacji, rozumieliśmy jego uniwersalizm. Musiał on spełniać założenie ciągłego re-formatowania, zachowując przy tym spójność i swoją tożsamość.





Komunikacja centrów handlowych, które wykorzystuje nośniki OOH jako podstawowe narzędzie, powinna być bardzo charakterystyczna na pierwszy rzut oka i dekodowalna przez klienta.
Wprowadzony przez nas klucz wizualny, oparty został na kalejdoskopowych i kontrastowych kompozycjach – których punktem wyjścia jest symbol graficzny przeniesiony i skalowany z logotypu.



Sprawdzianem dla całej komunikacji był czas jej ekspozycji. Pracując z Gemini Park Tychy przez ponad trzy lata dowiedliśmy, że zniosła ona próbę czasu – nadal jest aktualna i atrakcyjna wizualnie.



Podsumowanie
Współpraca z Gemini Park Tychy trwa nieprzerwanie od września 2017 roku. Towarzyszymy temu miejscu od momentu przygotowań do otwarcia w 2018 roku, po wszystkie sezony sprzedażowe.
43
Stałej miesiące współpracy
650
Projektów graficznych
1
Nagroda w kategorii "Kampania Otwarcia" w konkursie Polskiej Rady Centrów Handlowych
Colliers Define
Identyfikacja nowej marki Colliers Define wraz ze stworzeniem serwisu WWW