Exfluency to marketplace językowy, który został zbudowany z wykorzystaniem takich technologii jak Blockchain, Machine Learning czy Artificial Intelligence. To także platforma społecznościowa, pozwalająca każdemu dzielić się swoimi umiejętnościami językowymi z całym światem.
Koncepcja, innowacyjność pomysłu, ale przede wszystkim dynamiczny rozwój Exfluency wygenerowały potrzebę dostosowania tożsamości marki do międzynarodowego, stale rosnącego grona jej uczestników. Naszym zadaniem było przeprowadzenie całościowego rebrandingu marki — pozostawiając jedynie nazwę.
Punktem wyjścia stała się semiografia. W trakcie prac głównym elementem składowym w całej komunikacji wizualnej staje się abstrakcyjny znak graficzny jako synteza języków z całego świata. Oparty on został na minuskule, która w procesie ewolucji pisma powstała jako uproszczenie gestów i w celu szybszego pisania, nadając pismu ekspresji.
Tak oto powstał piktogram, który zamknięty w koło staje się zarazem symbolem tokena XFL Coin — cyfrowej waluty — podstawy rozliczeń proof-of-work pomiędzy uczestnikami platformy opartej na sieci blockchain.
Rozwinięcie brandingu nastąpiło na poziomie kolorystyki oraz patternów. Zastosowaliśmy paletę ciepłych, żywych kolorów, unikając skojarzeń przypisanych do tradycyjnego świata usług profesjonalnych.
Koncepcja strony internetowej została ona oparta na słowach Wittgensteina: „Granice mojego języka wyznaczają granice mojego świata”. Stworzyliśmy stronę, która jest pozbawiona „barier” w postaci gridu i narzuconej nawigacji. W efekcie strona pod kątem UX stanowi tzw. 'infinity loop’, którą można eksplorować w nieskończoność.
Zobacz stronę
exfluency.comŁączy nas coś dobrego
Zintegrowane kampanie edukacyjne to nasz chleb powszedni.