Scrolled branding – czyli o komunikacji wizualnej w czasach scrollingu

O tym, że branding to content, czym jest design system i jak włączyć w swoją komunikację motion design. Zobaczcie podsumowanie webinaru przygotowanego przez Pawła Mikołajca – head of design oraz Pawła Chwedczuka – art directora i motion designera w 19 Południku.

Co więcej? Chłopaki wzięli na warsztat smartfona, który zrewolucjonizował myślenie o komunikacji wizualnej, a który jednocześnie przyzwyczaił nas do krótkich, łatwo przyswajalnych form komunikacji. Z webinaru dowiecie się też w jaki sposób marki korzystają z nowych mediów takich jak interaktywne 3D, rzeczywistość rozszerzona (AR) czy wirtualne rzeczywistość (VR). Dostaniecie ściągę, na co zwracać uwagę projektując, aby się wyróżnić i dopasować kreacje do aktualnych wymagań rynku.

Do tego potężna dawka case studies i inspiracji.

Oglądnijcie nasz webinar!

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.