Najwyższe noty w wymiarze ogólnym zostały nam przyznane za zadowolenie ze współpracy z naszą agencją, obsługę klienta oraz za badania, strategię i analizy. Bardzo dobre oceny otrzymaliśmy również za strategiczne i długofalowe rozwiązania, rozumienie briefu i kompleksową obsługę digital. Klienci docenili skuteczność naszych kampanii, a także bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i wysokością sprzedaży.
– Wizja tworzenia agencji opartej na mocnej strategii, budowaniu długoterminowych relacji oraz wysokiej jakości, zamiast skupiania się na ilości realizowanych projektów, przekłada się nie tylko na wyższe niż średnia rynkowa wyniki satysfakcji naszych klientów, ale także na wyniki sprzedaży – zarówno firm, dla których pracujemy, jak i naszej spółki – komentuje Radek Grzybowski, Strategy & Creative Director w 19 Południku.
Coroczny raport przygotowany przez redakcję Media Marketing Polska oraz Kantar to największe badanie rynku agencyjnego w Polsce. Nasz wynik cieszy więc podwójnie, ponieważ jest dowodem na to, że w trudnym dla branży reklamy czasie pandemii nasze działania przynoszą efekty, a jakość zasługuje na najwyższe uznanie.
Dziękujemy!
