Spot reklamowy miał na celu wzbudzać zainteresowanie nowościami w portfolio marki Stovit zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci, przywołując wesołe konotacje związane z przygodami Pszczółki Mayi. Będzie emitowany w serwisie YouTube, a także w skróconym formacie w telewizjach internetowych. W ramach kampanii agencja 19 Południk przygotowała również szereg materiałów POS wspierających akcję w sklepach, jak również graficzne materiały online oraz reklamy prasowe.
Dżemy Stovit Maya to produkty z dodatkiem naturalnego miodu, o gładkiej konsystencji, dedykowane przede wszystkim dzieciom. Nie zawierają sztucznych aromatów ani barwników i są bez konserwantów.
Współpraca z marką Stovit została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego. W ramach podpisanej, bezterminowej umowy o współpracy, agencja 19 Południk odpowiada także za realizację innych projektów w obszarach projektowania graficznego, projektowania opakowań, motion designu.