Dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa zrealizujemy ogólnopolską kampanię

Akcja będzie miała na celu zachęcić konsumentów do poszerzania wiedzy na temat prostego i naturalnego składu pieczywa wypiekanego w sklepach.

W przekazie komunikacyjnym kampanii podkreślany ma być również transparentny proces produkcji, a także wyeksponowana rola, jaką pieczywo pełni w codziennym odżywianiu.

Do zadań naszej agencji będzie należało kompleksowe zaprojektowanie zintegrowanych działań marketingowych online. 19 Południk będzie też odpowiadać za kontakt z mediami, prowadzenia biura prasowego oraz obsługę profili kampanii w social mediach.

Za realizację będzie odpowiadał zespół zarządzany przez Karolinę Studzińską i Karolinę Moskal.
Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego, a umowę podpisano na czas nieokreślony.

Odwiedź nas

01

Wystartowała nasza aktywacja dla marki Dan Cake

02

Agata dołącza, Karolina awansuje!

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.