Basia Szatanik dołącza do 19 Południka

Jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.

na zdj.: Basia Szatanik

Basia przez ostatnie kilka lat była odpowiedzialna za marketing w Alkemie Group, prowadząc marki z kategorii skin care: Alkmie i MomMe Cosmetics. Projektowała od strony strategicznej i wprowadzała na rynek także markę kosmetyczną Phlov by Anna Lewandowska.

W swojej dotychczasowej pracy zdobyła także szerokie doświadczenie agencyjne. Przez kilka lat pracowała jako Senior Strategic Planner w firmie consultingowej Kubuj Strategia, realizując projekty dla takich marek jak Tymbark, Lubella, Tiger, Łomża, Energa, Łowicz, Tchibo czy Okocim. Wcześniej Basia związana była również z agencją Ogilvy, gdzie zasilała dział strategii w obsłudze m. in. marek Milka, Delma, Ford, Dr. Irena Eris, IBM, Chiquita, Link4 czy PayBack.

Basię witamy w zespole i życzymy sukcesów!

 

Odwiedź nas

01

Wystartowała nasza kampania dla marki Gynoxin

02

Nowe osoby w dziale obsługi klienta oraz design & motion

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.