Nasz zespół powiększył się o 4 nowych pracowników. Zasilą oni dział kliencki, digital oraz graficzny. W ciągu roku skład osobowy agencji zwiększył się aż dwukrotnie, co idzie w parze z jej intensywnym rozwojem i realizacją nowych projektów.
Do działu klienckiego dołączyła Anna Polok, obejmując stanowisko Junior Account Managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach e-commerce / IT, odpowiadając za tworzenie contentu na kanały YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn oraz na blogi firmowe.
Dział digital powiększył się o dwie nowe osoby. Olga Lech objęła stanowisko Junior Digital Project Managera. Doświadczenia zawodowe zdobywała organizując szkolenia dla programistów w całej Polsce, a następnie w startupie zajmującym się biometrią behawioralną, którego klientem był m.in. mBank oraz ING Bank Śląski. Pracowała również jako Product Owner w Software House. Daniel Sowa objął z kolei stanowisko UX/UI Designera. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy dla marek takich jak Converse, Samsung, T-Mobile, Noble Place, innogy, Time Trend czy Medicover. Odpowiadał m.in. za realizację projektów w obszarach responsive web design, digital, branding, DTP, social media i outdoor.
Dział graficzny zasilił natomiast Bartłomiej Siwek, obejmując stanowisko Graphic Designera. Wcześniej pracował m.in. dla Mokate i 3DGence oraz współpracował z markami takimi jak ORLEN, Kärcher, WRC Magazyn Rajdowy czy Madej&Wróbel.