19 Południk ze spotem dla marki Stovit

Spot ma na celu wzbudzać zainteresowanie nowościami w portfolio marki zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci, przywołując wesołe konotacje związane z przygodami Pszczółki Mayi. Będzie emitowany w serwisie YouTube, a także w skróconym formacie w telewizjach internetowych.

Dżemy Stovit Maya to produkty z dodatkiem naturalnego miodu, o gładkiej konsystencji, dedykowane przede wszystkim dzieciom. Nie zawierają sztucznych aromatów ani barwników i są bez konserwantów.

Współpraca z marką Stovit została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego. W ramach podpisanej, bezterminowej umowy o współpracy, nasza agencja odpowiada także za realizację innych projektów.

Odwiedź nas

01

Powiększamy Dział Kreacji

02

Projekt muralu dla Dan Cake

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.