Będziesz odpowiedzialny za projektowanie:
- Logotypów
- Systemów identyfikacji wizualnej
- Key Visuali
- Materiałów do kampanii reklamowych
- Opakowań
Czego oczekujemy po idealnym kandydacie?
-
Doświadczenia podpartego portfolio
-
Wiedzy z zakresu brand designu
-
Umiejętności projektowania w oparciu o strategię
-
Wiedzy z zakresu typografii
-
Podstaw motion design (After Effects)
Dlaczego warto z nami pracować?
- Wierzymy, że największą wartością naszej firmy są ludzie, którzy ją tworzą. Możesz zapomnieć o korporacyjnych nawykach, które być może już posiadasz.
- Jakość jest tym, co nas napędza. Chcemy być coraz lepsi, a każdy kolejny projekt stwarza do tego okazję. Znajdujemy tego potwierdzenie w krajowych i międzynarodowych konkursach (Kreatura, Creativity Awards, A’Design Awards)
- Niezależność w działaniu. Zatrudniamy tylko osoby z doświadczeniem, które wnosi do zespołu nową jakość. To sprawia, że nie musimy siebie kontrolować, a relacje wewnątrz budujemy na zaufaniu.
- Elastyczność. Sam/a wybierasz tryb pracy. Liczą się jej efekty.
Jak się zgłosić?