Za co będziesz u nas odpowiedzialny?
- Obsługa w zakresie prowadzenia i koordynowania kampanii Paid Social;
- Tworzenie rekomendacji mediowych oraz prezentacji strategicznych w obszarze Social Media wspólnie z zespołem strategii oraz kreacji;
- Regularny i bieżący kontakt z klientem;
- Codzienna praca plannersko-buyerska czyli przygotowywanie estymacji, media planów; implementacja, monitorowanie, optymalizacja, analiza, rozliczanie kampanii;
- Tworzenie i wdrażanie akcji RTM na podległych markach (w bliskiej współpracy z klientem).
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii paid social;
- Samodzielne rekomendowanie i wdrażanie działań uwzględniające bliską współpracę z klientem i wieloma podmiotami zewnętrznymi;
- Język angielski w mowie i piśmie w stopniu średniozaawansowanym;
- Motywacja, pozytywne i otwarte nastawienie do pracy;
- Odporność na stres i umiejętność odnalezienia się w szybko zmieniającym się środowisku;
- Terminowość, dokładność i silnie rozwinięte umiejętności organizacyjne.
Dlaczego warto z nami pracować?
- Wierzymy, że największą wartością naszej firmy są ludzie, którzy ją tworzą. Możesz zapomnieć o korporacyjnych nawykach, które być może już posiadasz.
- Jakość jest tym, co nas napędza. Chcemy być coraz lepsi, a każdy kolejny projekt stwarza do tego okazję. Znajdujemy tego potwierdzenie w krajowych i międzynarodowych konkursach (Kreatura, Creativity Awards, A’Design Awards)
- Niezależność w działaniu. Zatrudniamy tylko osoby z doświadczeniem, które wnoszą do zespołu nową jakość. To sprawia, że nie musimy siebie kontrolować, a relacje wewnątrz budujemy na zaufaniu.
- Elastyczność. Sam/a wybierasz tryb pracy. Liczą się jej efekty.
Jak się zgłosić?