Wprowadzenie na rynek produktów Waunt by Oriflame oparliśmy na zbudowaniu doświadczenia pomiędzy młodymi konsumentkami a marką. Narzędziem do tego były instalacje ambientowe w największych miastach w Polsce, które przenikały świat online z offline.
„Naszym głównym założeniem było zaprojektowanie doświadczenia, które pozwoli konsumentom bliżej poznać świat marki. Stworzyliśmy w tym celu koncepcję instalacji artystycznej, która pozwoli na to, aby wchodzący w nią odwiedzający stał się jej częścią. Na całość instalacji składają się trzy główne motywy. Kolaże łączone z leitmotivem graficznym marki, elementy lustrzane, oraz kształty z przezroczystych Plexiglass.”
Paweł Mikołajec – head of design
W komunikacji postawiliśmy na Art branding. W tym celu do projektu zaprosiliśmy artystkę, jedną z najważniejszych polskich projektantek – Beatę Śliwińską Barrakuz. Jej celem było stworzeniem kompletnej i spójnej wizualnie instalacji artystycznej w ramach której opracowała Key Visual, ostateczną kompozycję instalacji, plakaty oraz printy na bluzy.
Na warsztat projektowy wzięłam wzornictwo opakowań, charakterystyczne wzory, struktury pianki i organiczne kształty – bloby, które w połączeniu z paleta barwną WAUNT pomogły mi zaprojektować system graficzny i baśniową instalację przestrzenną. Sam projekt to energetyczna zabawa, czystość przekazu, nowoczesność i nowe podejście do kolażu.
Barrakuz
Gynoxin
Kampania edukacyjna dla marki Gynoxin skierowana do młodych dziewczyn w dziedzinie ich zdrowia intymnego.