03

Gynoxin

02

Waunt by Oriflame

Cykl wydarzeń wraz z projektem instalacji artystycznej wprawdające markę na rynek

klient:

Oriflame Polska

branża:

Beauty

rola:

Branding

Wprowadzenie na rynek produktów Waunt by Oriflame oparliśmy na zbudowaniu doświadczenia pomiędzy młodymi konsumentkami a marką. Narzędziem do tego były instalacje ambientowe w największych miastach w Polsce, które przenikały świat online z offline.

„Naszym głównym założeniem było zaprojektowanie doświadczenia, które pozwoli konsumentom bliżej poznać świat marki. Stworzyliśmy w tym celu koncepcję instalacji artystycznej, która pozwoli na to, aby wchodzący w nią odwiedzający stał się jej częścią. Na całość instalacji składają się trzy główne motywy. Kolaże łączone z leitmotivem graficznym marki, elementy lustrzane, oraz kształty z przezroczystych Plexiglass.”

Paweł Mikołajec – head of design

W komunikacji postawiliśmy na Art branding. W tym celu do projektu zaprosiliśmy artystkę, jedną z najważniejszych polskich projektantek – Beatę Śliwińską Barrakuz. Jej celem było stworzeniem kompletnej i spójnej wizualnie instalacji artystycznej w ramach której opracowała Key Visual, ostateczną kompozycję instalacji, plakaty oraz printy na bluzy.

Na warsztat projektowy wzięłam wzornictwo opakowań, charakterystyczne wzory, struktury pianki i organiczne kształty – bloby, które w połączeniu z paleta barwną WAUNT pomogły mi zaprojektować system graficzny i baśniową instalację przestrzenną. Sam projekt to energetyczna zabawa, czystość przekazu, nowoczesność i nowe podejście do kolażu.

Barrakuz

03

Gynoxin

Kampania edukacyjna dla marki Gynoxin skierowana do młodych dziewczyn w dziedzinie ich zdrowia intymnego.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, służące zbieraniu danych statystycznych pomagających w udoskonalaniu serwisu. Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności.