klient Volvo Trucks Polska
rok 2018
Kampania Koncept kreatywny Strategia
Przedsiębiorcy z sektora MSP, rozwijający swój biznes w branży transportowo-logistycznej, nie tylko potrzebują niezawodnych samochodów. Potrzebują wsparcia na drodze, która prowadzi do tego rozwoju.
Pozyskanie dobrych jakościowo i zweryfikowanych leadów sprzedażowych to jedno. Warto jednak myśleć o takiej komunikacji przez pryzmat korzyści dla obu stron.
Precyzyjnie dobrana grupa docelowa, w zamian za pozostawienie danych kontaktowych (istotnych z punktu widzenia procesu sprzedażowego dla Volvo), uzyskiwała dostęp do jakościowego contentu.
E-book, który stworzyliśmy we współpracy z ekspertami ze świata branży TSL, marketingu, podatkowo-finansowego to zbiór praktycznych wskazówek dla właścicieli małych firm rozpoczynających i rozwijających się w branży.
Dla marki Volvo już pracujemy. Może Twoja marka powinna być kolejna?
Skontaktuj się z nami