Kuchnia. Dom zaczyna się tutaj.

klient Mebel Rust
rok 2018
Branding Naming Strategia
Dzisiaj kuchnia stała się integralną częścią tzw. living space jako przestrzeni otwartej; architektonicznie i społecznie. Stworzyliśmy nową strategię i identyfikację marki Rust, opartą na pojmowaniu kuchni jako najważniejszego miejsca w domu.

Pracując nad rebrandingiem marki, wyszliśmy od jej największego kapitału.
Ten kapitał to jej historia — a konkretnie założyciel. Pan Ernest Rust pochodzący z Pludr, w 1959 roku otworzył mały warsztat stolarski. Dzisiaj w tym samym miejscu stoi fabryka mebli kuchennych — postrzeganych jako jedne z najlepszych jakościowo i wzorniczo w Polsce i na świecie.
Poprzednie logo
Nowe logo i claim
Dzisiaj kuchnia to przestrzeń otwarta, nie tylko arhitektonicznie, ale też towarzysko. Powodem przebywania w kuchni nie jest już tylko przygotowywanie posiłków. Kuchnia przejmuje funkcję całego domu.
Podoba Ci się ta realizacja? Co możemy zrobić dla Twojej marki?
Skontaktuj się z nami