Naszym zadaniem było opracowanie koncepcji marki własnej dla sieci Kaufland, której osią jest polskie pochodzenie produktów. Pracując nad nazwą, odpowiedzieliśmy sobie na proste pytanie: Skąd się biorą dobre rzeczy?
Odpowiedź nasunęła się sama. Z gospodarstw na Podlasiu, Mazurach, Wielkopolsce. Od naszych rolników, hodowców, sadowników. Z zaangażowania, pasji i ciężkiej pracy. I właśnie Stąd produkty w Kaufland są Takie Dobre!
Nazwa marki własnej
Stąd Takie Dobre jest unikalną nazwę handlową. Stanowi także punkt wyjścia do platformy komunikacji wokół niej, łącząc perspektywy sieci Kaufland jako miejsca dobrych zakupów i pochodzenia produktów marki własnej.


Inspiracja
Opakowania linii „K – Stąd Takie Dobre!” charakteryzują się bogatą kolorystyką głównego motywu graficznego, czerpiącego z popularnych regionalnych akcentów. Szczególną uwagę zwracamy na wyważenie proporcji między nowoczesną estetyką, a motywami ludowymi.



Ponad 230 produktów na półkach, które łączy spójny wzór opakowań inspirowany ludowym motywem graficznym.


Różnorodność
Szerokie portfolio produktów wymagało od nas zastosowania uniwersalnych elementów, które można adaptować na różnego rodzaju opakowania, bez względu na ich kształt czy materiał. Poza wykorzystaniem wzoru nawiązującego do regionalnego charakteru produktów – rodzaje grup produktowych rozróżniane są odpowiednimi kodami kolorystycznymi.






Sesje zdjęciowe
Zrealizowaliśmy ponad 80 sesji zdjęciowych aranżacyjnych. Od produktów mrożonych, przez sery, wędliny, słodycze, ciasta, makarony czy kasze.

Pierwsza Dzielnica
Obsługa strategiczna i kreatywna nowej inwestycji w Katowicach