Są momenty, w których nawet moc Aniołów ma swoje granice. Wtedy my możemy włączyć się z pomocą. Dlatego pro bono przygotowaliśmy kampanię fundraisingową dla Domu Aniołów Stróżów.

klient Dom Aniołów Stróżów
rok 2020
Koncept kreatywny Video
Głównym celem kampanii była zbiórka funduszy na cele statutowe. Organizacja na co dzień pomaga dzieciom wykluczonym społecznie wyrównywać ich szanse na szczęśliwe dzieciństwo i zapewnia im lepszy start w dorosłość.
Głównym narzędziem komunikacji był spot TV, który przygotowaliśmy wspólnie z domem produkcyjnym F25. Za jego reżyserię odpowiada Łukasz Zabłocki, za zdjęcia Jacek Podgórski.
Historia przedstawiona w spocie skupia się na pokazaniu codzienności bohatera, kilkuletniego chłopca, który boryka się nie tylko z problemami ekonomicznymi swojej rodziny, ale także z licznymi niebezpieczeństwami czyhającymi na ulicy. W większości sytuacji ratuje go przed opresją niewidzialny anioł stróż. W ostatnim przypadku okazuje się jednak, że anioł nie jest w stanie udzielić pomocy. Jego moc ma zatem swoje granice, które są związane z problemami finansowymi. Realizując spot, chcieliśmy uzyskać efekt pozwalający chwycić za serce potencjalnych darczyńców, którzy dzięki temu wesprą Dom Aniołów Stróżów i jego podopiecznych .