Co może być apetyczne, angażujące i inspirujące? Nasza aktywacja dla Dan Cake!

klient Dan Cake
rok 2020
Kampania Koncept kreatywny Strategia strona WWW
Stworzyliśmy aktywację produktową, w której główną rolę odgrywają Gofry Dan Cake i propozycja ich podania. A właściwie…. ponad 1000 propozycji. W ręce konsumentów oddaliśmy możliwość stworzenia własnej, unikalnej kompozycji za pomocą interaktywnego konfiguratora. Jeśli będą chcieli go zareklamować wśród swoich znajomych na Facebook, mogą dodatkowo wygrać atrakcyjne nagrody.
Gofry do odpieku to taki produkt, dzięki któremu każdy może stać się cukiernikiem. To co nas ogranicza, to jedynie wyobraźnia... i dodatki, które mamy pod ręką.
Apetyczność i kreatywność
To właśnie na te dwa elementy postawiliśmy. Naszym celem było stworzenie aktywacji, która zaangażuje użytkownika i jego apetyt na gofry od Dan Cake.
Tak powstała aktywacja Pysznie się składa. Jej osią jest strona www.pyszniesiesklada.pl, a głównym formatem mediowym film, zrealizowany we współpracy z Jerzym Dytkiewiczem - czołowym reżyserem filmów foodowych w Europie.
Ponad 1000 możliwości konfiguracji
Daliśmy praktycznie nieograniczoną możliwość zabawy produktem i propozycjami jego podania. Ponieważ naszym celem była przede wszystkim apetyczność i naturalność, konfigurator został oparty w większości na zdjęciach gofrów z dodatkami.
Aktywacja konkursowa
W czasie trwania kampanii, dajemy możliwość wygrania atrakcyjnych nagród tym osobom, które zdecydują się zareklamować swojego gofra. Wystarczy, że do swojej kompozycji ułożą hasło, które ją reklamuje.
Zobacz case study