Kampania fundrisingowa dla Stowarzyszenia Dom Aniołów Stróżów
Są momenty, w których nawet moc Aniołów ma swoje granice. Wtedy my możemy włączyć się z pomocą. Dlatego pro bono przygotowaliśmy kampanię dla Domu Aniołów Stróżów.
Zaprojektowaliśmy system identyfikacji nowej marki na rynku - od logotypu, przez opakowania po stronę WWW i komunikację w social media.
Wirtualny konfigurator gofrów? Pysznie się składa.
Co może być apetyczne, angażujące i inspirujące? Nasza aktywacja dla Dan Cake.
Nowa marka własna Kaufland to najlepsze produkty od polskich dostawców. Stąd takie dobre!
Wprowadziliśmy LOTOS w świat elektromobilności. Świat, który ma zapewnić mobilność samochodom elektrycznym na głównych trasach między miastami w Polsce.
strategie komunikacji + platformy kreatywne
strony WWW + aplikacje mobilne
branding + packaging
kampanie 360°
new business manager
+48 516 690 646