Margaryna Palma. Zróbmy coś dobrego!
klient Bielmar
rok 2017
Badania Kampania Platforma kreatywna Strategia
Wyzwanie było jasne: repozycjonować markę na podstawie wyników badań etnograficznych. Naszą odpowiedzą były: nowa strategia marki, platforma kreatywna, kampania TV, OOH i w prasie. Platformą angażującą stał się internet. I jak pokazują wyniki — zrobiliśmy coś dobrego!
Nowa optyka marki
Rolą marki, którą jej wyznaczyliśmy, nie jest ocenianie czegokolwiek – począwszy od umiejętności kulinarnych kobiet, a skończywszy na efektach pieczenia. Palma dostrzega, że najważniejsze w pieczeniu nie jest samo ciasto i proces pieczenia, ale to, kto je robi, dla kogo i dlaczego.
Stąd wyłoniła się platforma komunikacji marki, która docenia rolę kobiety, proponuję jej samej nowe spojrzenie na to, co robi na co dzień. Spojrzenie przez pryzmat jej bliskich, dla których to, co wartościowe, bez niej się nie zrobi.
Kampania TV
Dwa spoty telewizyjne w reżyserii Jana Forysia, w których osią są relacje mamy z córką, były emitowane w 2017 roku w największych stacjach telewizyjnych i internecie.
Perspektywa produktu
Wygenerowany popyt na markę, odbieraliśmy przy półkach w sieciach handlowych i tradycyjnych. Tutaj nastąpiło przesunięcie środka ciężkości na produkt, cały czas jednak komunikowany w ramach przyjętej platformy.
Zaprojektowaliśmy opakowanie i materiały POS do nowego wariantu funkcjonalnego — Palma do ciast ucieranych.
Sesja produktowa
Na potrzeby materiałów drukowanych, zrealizowaliśmy także w naszym studio sesję produktową i aranżacyjną.
Dla Palmy zrobiliśmy coś dobrego. Może Twoja marka powinna być kolejna?
Skontaktuj się z nami