We changed vision into reality
klient Fireup Software house
rok 2017
Branding Naming Strategia
Rozpoczynając projekt rebrandingu i analizując specyfikę świata IT, doszliśmy do wniosku, że jedyną stałą w tej dynamicznie zmieniającej się branży jest zmiana.
Naszym zadaniem było stworzenie strategii marki i komunikacji. Swoją pracę rozpoczęliśmy od dokładnego poznania specyfiki branży i filozofii pracy Fireup. Po analizie doszliśmy do wniosku, że jedyną stałą w tej dynamicznej branży jest zmiana. Co więcej, cechą pożądaną w software house’ach jest łatwość dostosowania się do zmian projektowych.
Chcąc jeszcze mocniej osadzić markę FireUp w branży technologicznej wykorzystaliśmy strategię dot comów — gdzie bardzo często nazwa firmy jest równocześnie jej domeną. Tym samym powstała nazwa fireup.pro która zwraca uwagę na wysoką jakość świadczonych usług i profesjonalizm zespołu projektowego. Co więcej, stanowi unifikację komunikacji na poziomie globalnym, niezależnie od języka Klienta docelowego.
Stare logo i claim
Nowa nazwa, logo i claim
Nowy system identyfikacji oraz claim, zostały oparte dwóch perspektywach: elastyczności charakterystycznej dla start-up oraz istniejących zasobach know-how, pozwalających na dokonanie jakościowej zmiany w kompetencjach IT.
We changed it! Może Twoja marka powinna być kolejna?
Skontaktuj się z nami