Tak w 2019 roku wygląda Smak Beztroski z Dan Cake
klient Dan Cake
rok 2019
Badania Kampania Platforma kreatywna Strategia
Dwa lata temu stworzyliśmy platformę komunikacji marki Dan Cake pod nazwą Smak Beztroski. W 2019 roku przyszedł czas na kolejną, słodką kampanię.
Od początku 2018, wspólnie z Dan Cake Polonia pracujemy nad budową silnej, liderującej w kategorii marki. Od działań kampanijnych, poprzez B2B, skończywszy na komunikacji wewnętrznej. Nowa odsłona platformy stanowi afirmację dotychczasowych działań.
Kampania 2019
Nową odsłonę platformy zbudowaliśmy wokół postaci Cukiernika — gospodarza nowej Cukierni Beztroski.
Interaktywna Cukiernia Beztroski w internecie to nie tylko kreatywność. To konieczność.
W internecie Smak Beztroski zadomowił się pod adresem smakbeztroski.pl. To właśnie tam możemy wejść do interaktywnej Cukierni, rozejrzeć się i przy okazji zgarnąć beztroskie nagrody podczas aktywacji konkursowej.
A co jest lepsze od nakręcenia jednego spotu?
Nakręcenie czterech.
Premiera kolejnych filmów już jesienią 2019 r.
Działania digital
Od 2018 roku prowadzimy komunikację marki w mediach społecznościowych — na Facebook i Instagram.
Wsparcie działań handlowych
Nasze działania widać także na biurkach kupców w sieciach handlowych, w teczkach handlowców i w komunikacji wewnętrznej Dan Cake Polonia.
Na potrzeby komunikacji 360°, opracowaliśmy dedykowany system ikon.
Materiały handlowe i wizerunkowe tworzymy w ramach stałej obsługi marki.
Dla Dan Cake już pracujemy. Może Twoja marka powinna być kolejna?
Skontaktuj się z nami